גת אביגדור: גת במחיר המשתלם בישראל

רוצים גת להזמנה על לפתח הבית? גת אביגדור מבצעת את המשלוח המהיר, המקצועי והאיכותי ביותר בשוק הגת הישראלי במחיר משתלם ושווה לכל כיס • גת להזמנה: גת במחיר משתלם תוך שמירת טריות ואיכות הגת – רק בגת אביגדור • "מערך משלוחים מהיר, איכותי ומשומן. הגת להזמנה מגיע לבית הלקוח באיכות המקסימלית ובמחיר משתלם"

לועסי גת? הסגר מייבש אתכם? ל"גת אביגדור" יש פתרון מושלם! החברה הקימה עבורכם שירות מיוחד שמשלב גת וטכנולוגיה: מפת גת – גת להזמנה עד לפתח הבית, גת במחיר המשתלם בישראל. בחברה מציינים כי "במשלוחי גת חשוב שהגת ישמור על האיכות עד להגעה לבית הלקוח, ובשביל זה יש לנו מפת גת – גת להזמנה עד לפתח הבית עם מערך משלוחים מהיר, איכותי ומשומן. הגת מגיעה לבית הלקוח באיכות המקסימלית, ממש כמו לקנות בחנות הפיזית שלנו ואף יותר, ואנחנו מציעים גם גת במחיר המשתלם בישראל".

לא בושה למכור ולקנות גם במחיר טוב
למעלה מעשר שנים שגת אביגדור מספקת מגוון סוגים של גת איכותי וטרי, גת ישראלי תוצרת ארץ – וגת איכותי מיובא תוצרת חוץ – גת במחיר משתלם במיוחד. בגת אביגדור מגדלים, משווקים ומייבאים גת העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בארץ – ובעולם, ומספקים לכם גת בהזמנה עד פתח הבית.

גת וציונות: גת במחיר משתלם ביותר להזמנה עד לפתח הבית

את החברה הקים אביגדור מלחי, דור שלישי בגידול גת. סבא שלו היה סוחר ומגדל גת בעדן שבתימן, כחלק מהערכים שקוננו בו – לעלות ארצה ולגדל גת איכותי במחיר משתלם. בילדותו מלחי סייע לסביו לגדל גת בכפר שלם בתל אביב. כיום מלחי מגדל גת בשטחי עוטף עזה ובצפון. גידול הגת נעשה באמצעות שיטות מסורתיות עתיקות, לצד שימוש בחקלאות מודרנית הכוללת טיפול מסור בצמח, כדי להעצים את הארומה שלו.

הארומה לא נעלמת גם בגת להזמנה עד לבית הלקוח – גת במחיר משתלם ביותר, זאת מפני שמערך המשלוחים של גת אביגדור הוא מקצועי ויעיל, ולכן הגת שומר על הטריות והטמפרטורה הנכונה לאורך הדרך.

הגת שלנו –
גת חבשי אבו מיסמר:

גת ארוך בעל גזעים עבים, חזק מאוד בהשפעה שלו וטעמו מר.
מגיע במשקל שנע בין 400-500 גרם (תלוי בעונה).

גת חבשי קימבו:
גת קצר בעל גזעים דקים, השפעתו חזקה מאוד, מומלץ להכנת מיץ הן בגלל חוזק השפעתו והן בגלל צורתו שמקלה על הטחינה שלו. משקלו כ-250 גרם.
גת מאוד מבוקש!

גת חבשי קובו:
גבעולי מים צעירים הנקטפים עם גזע העץ, גת חזק בהשפעתו, מגיע בחבילה של כ500 גרם וחבילה קטנה של כ 250 גרם.

גת חבשי קימבו:
גת קצר בעל גזעים דקים, השפעתו חזקה מאוד, מומלץ להכנת מיץ הן בגלל חוזק השפעתו והן בגלל צורתו שמקלה על הטחינה שלו. משקלו כ-250 גרם.
גת מאוד מבוקש!

גת XR משובח בלעדי לגת אביגדור!
זן – סומלי. טעמו חזק ומר, השפעה עוצמתית ומיידית למביני עניין!
מומלץ לדיכוי התיאבון, חבילה מגיעה במשקל של כ- 100 גרם.

"גת אביגדור" משווקת, מייבאת ומגדלת גת איכותי העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בארץ ובעולם. רוצים גת להזמנה עד פתח הבית? לחצו כאן.

מאמרים נוספים באותו הנושא

מגוון מאמרים שתרצו לקרוא

צריכים להירגע? איפה קונים גת – המדריך המלא

גת אביגדור מציגה: גת חבשי למכירה

כל מה שרציתם לדעת על גת: אתם שואלים וב"גת אביגדור" עונים!

הגת האתיופי: הכירו את הגת שהגיע לשכונה ושיגע מדינה שלמה

גת להזמנה: עלי גת איכותיים בהזמנה אישית

גת אביגדור: גת במחיר המשתלם בישראל

שילוב תוספי מזון לדיאטה שלכם – על הגת כבר שמעתם?

לעיסת עלי גת – תרופת סבתא שעובדת

גת – ויאגרה טיבעית לחשק מיני והגברת האונות

דילוג לתוכן