שילוב תוספי מזון לדיאטה שלכם – על הגת כבר שמעתם?

טרנד הבריאות ואורח החיים המאוזן הפכו לנחלתם של מרבית הישראלים וכיום יש מודעות הרבה יותר גבוהה לכל הקשור בתפריט בריא ופעילות ספורטיבית על בסיס יומי. 

המונח דיאטה הוא מונח שדי יצא מהאופנה, אנשים מבינים שכבר אין דבר כזה דיאטה ועל מנת להגיע למשקל הרצוי או החיטוב המבוקש עלינו לשנות את אורח החיים שלנו ופשוט להתמכר לתפריט הבריא הכולל הרבה פירות וירקות, חלבונים במידה הנכונה וכמובן פיחות משמעותי בסוכרים ושומנים. מלבד המאכלים הטבעיים או מאכלים המיוצרים עם פחות קלוריות חדרו לחיינו גם תוספי המזון שבמקרים רבים עוזרים ומסייעים לנו לפצות על מינרלים או ויטמינים שחסרים בגוף שלנו.

תוספי תזונה יש המון, מכל הסוגים, מכל הצבעים ומכל המינים אבל הבעיה האמיתית מתחילה שכל אחד מהקרובים אלינו ממליץ על תוסף אחר ואז אנחנו מתבלבלים עוד יותר. חלק מהתוספים מתאימים לאנשים מסוימים וחלק מהתוספים מתאימים לכולם, אחד מהם הוא הגת. כן, כן הצמח הירוק שלועסים אותו וכל כך מזוהה עם העדה התימנית בישראל, הוא אחד מהתוספים שיכול מאוד לסייע לכם בתהליך הדיאטה שלכם. הגת למעשה מדכה את התיאבון וכפועל יוצא מכך מונע השמנת יתר, כאשר בנוסף הוא ממריץ את הדם ומוריד את הסוכר והשומנים מה שכמובן גם כן מוביל לכך שנרגיש בריאים יותר ורזים יותר.

גת גם עבור הדיאטה אבל לא רק – גת פשוט בריא לגוף

בנוסף ליכולת של הגת לסייע לנו בתהליך הרזייה הוא גם מאוד בריא עבור אלו שמרוצים מהמשקל שלהם אבל פשוט רוצים להרגיש חזקים יותר ובריאים יותר. העלים של הגת מלאים בברזל, ויטמין סי, סידן ועוד וטמנים ומינרלים שהגוף שמח מאוד שהוא מקבל אותם. הגת גורם לערנות מוגברת ותחושת שובע תמידית מה שמונע מאתנו לנשנש שטויות כמו חטיפים או קינוחים מיותרים אלא לאכול רק את מה שאנחנו באמת צריכים. אגב, מלבד היכולות הפיזיות שהוא מעניק לנו לגת יש גם קסם מיוחד בכל הקשור לכישורים החברתיים שלנו והוכח כי הגת מעודד דיבור, מאפשר זרימה חופשית יותר של פעילות המוח ומפחית עכבות.

תוספי המזון הם התוסף ולא התחליף

על שמם כן הם, תוספי מזון אינם מגיעים להחליף את הפירות, הירקות, הבשר, החלבונים או השומנים הטובים אלא מגיעים בנוסף כדי לאזן או להשלים את התפריט שלנו. אדם שיישב כל היום על הכורסא ויזלול מאכלים רווי סוכר ושומנים ועל הדרך יוסיף גם תוספי מזון כאלו ואחרים ממש לא יראה את התוצאות הרצויות. תוספי תזונה מומלצים של חברת טבע קסטל ניתן למצוא בכל חנות טבע או בית מרקחת, מדובר בתוספים שיכולים לסייע לכם להשלים את מה שאתם לא ותנים לגופכם מ"האוכל הרגיל" והשילוב בין תפריט מאוזן ותוספי תזונה יכול להפוך אתכם לאנשים חזקים יותר, בריאים יותר ושמחים יותר.

 

מאמרים נוספים באותו הנושא

מגוון מאמרים שתרצו לקרוא

צריכים להירגע? איפה קונים גת – המדריך המלא

גת אביגדור מציגה: גת חבשי למכירה

כל מה שרציתם לדעת על גת: אתם שואלים וב"גת אביגדור" עונים!

הגת האתיופי: הכירו את הגת שהגיע לשכונה ושיגע מדינה שלמה

גת להזמנה: עלי גת איכותיים בהזמנה אישית

גת אביגדור: גת במחיר המשתלם בישראל

שילוב תוספי מזון לדיאטה שלכם – על הגת כבר שמעתם?

דילוג לתוכן